Cookie.

På acando.se använder vi cookies för att din upplevelse ska bli så bra som möjligt.

    itch

    Tid
    28 mars 2019, 08:45-11:45

    Kostnad
    2 900 SEK excl. VAT

    Plats
    itch, Fleminggatan 20, 112 26 Kungsholmen, Stockholm

    Se karta



    Anmäl dig till eventet

    Action learning customer journey

    Under den här förmiddagen får du lära dig grunderna i designprocessen och i designverktyget ”kundresa”. Du får skapa en kundresa som visualiserar användarens upplevelse av en tjänst och de behov samt utmaningar som ligger till grund för den. Baserat på kundresan får du sedan lära dig hur man identifierar möjligheter och initiativ för att möta såväl användarens som affärens behov. På det sättet blir kundresan ett strategiskt verktyg för att prioritera era insatser.

    Vem är kursen för?
    Kursen riktar sig till dig som känner till kunddriven affärsutveckling, kundcentrerat arbetssätt, service design eller tjänstedesign (kärt barn har många namn) men som ännu inte har arbetat med metoden och vill få en djupare förståelse. Den är också riktad till dig som känner till service design med som vill diskutera metoden med andra eller till dig som vill tipsa kursen till en kollega.

    Den gemensamma nämnaren bland deltagarna är att de arbetar med affärsutveckling, design och annan ledarskap. Deltagarna drivs av att utveckla produkter och tjänster med utgångspunkt från kundupplevelse och kundbehov.

    Språk
    Utbildningen hålls på svenska med möjlighet att hållas på engelska.

    itch och utbildningar
    itch har en rad olika utbildningar för att kunna stödja organisationer med att bygga egen kunskap och förmåga kring service design, business design och innovation. Alla utbildningar är framtagna utifrån principen att det mest effektiva lärandet sker genom att göra och testa.

    Anmäl dig till eventet här.

    Vill du veta mer?

    Kontakta Anna Simon anna.simon@itch.se +46 (0)70-255 45 15