Cookie.

På acando.se använder vi cookies för att din upplevelse ska bli så bra som möjligt.

    Tema

    Smart Retail

    Smart Retail

    Att göra det man alltid gjort, räcker inte längre. Dina kunder vill checka ut inne i butiken och prova på nätet. De vill slippa oväsentliga erbjudanden, och de vill att leveranser ska vara flexibla och returer enkla. Hur gör du för att förbli relevant?

    Insikt Få fler kunder med personalisering

    Personliga och relevanta budskap ger lön för mödan i form av betydligt högre ROI än den traditionella mängdkampanjen. Genom att använda data på rätt sätt kan du skapa skräddarsydda kundupplevelser.

    Insikt Alibabas Taobao vs eBay - En lärdom för oss i Norden? (del 1)

    Digitaliseringen av handeln innebär att företag blir mer utsatta för ny och internationell och konkurrens. Shanghai i Kina har gjort oss medvetna om de enorma möjligheterna som finns inom e-handel men samtidigt är fallgroparna lika många.

    Insikt Så förstör ett föråldrat affärssystem kundupplevelsen

    I jakten på att kunna erbjuda den perfekta köpresan blir affärssystemet allt viktigare för detaljhandeln. Här samlas information om kunder, kanaler, kampanjer samt sortiment och pris och koordineras i effektiva flöden.

    Hur kan vi hjälpa dig?

    Insikt Att skapa kundlojalitet genom en cirkulär affärsmodell

    Acando har identifierat fyra möjligheter som skapas med en cirkulär affärsmodell som också genomsyrar marknadsföringsstrategin.

    Insikt Så bidrar rätt affärssystem till att skapa morgondagens kundupplevelser

    Ladda ner vår guide som vägleder dig i arbetet med att skapa sömlösa kundupplevelser.

    Case 1300 sätt att handla lokalt

    Vi hjälpte en av Sveriges mest framgångsrika detaljhandlare att komplettera sin butiksverksamhet med näthandel.

    Hör gärna av dig!

    Vi är alltid intresserade av att höra mer om dina utmaningar.

    Anders Gunnarsson anders.gunnarsson@acando.com +46 (0)70-351 31 11

    Eller vill du bli kontaktad?