Cookie.

På acando.se använder vi cookies för att din upplevelse ska bli så bra som möjligt.

    7 KPI:er som hjälper dig att mäta om du har nöjda kunder

    Är din kundtjänst tillräckligt modern? I den här guiden listar vi 7 KPI:er som hjälper dig att mäta om du har nöjda kunder.

    Kunden förväntar sig en bra kundupplevelse oavsett när det gäller att göra research om en produkt, eller köpa något, och inte minst när den har en fråga eller stöter på ett problem. Men hur ska man egentligen lyckas möta kraven på en modern kundtjänst? Och hur vet man om man har lyckats? I den här guiden har vi listat sju KPI:er som hjälper dig att mäta om du har nöjda kunder.

    Ladda ner guiden här.

    Erbjudande CRM för kundtjänst

    Boka en demo och låt oss visa dig hur du med CRM för kundtjänst som baseras på Dynamics 365, får en 360-vy av dina kunder och ett systemstöd som hjälper dig att bedriva en modern kundtjänst sömlöst genom alla kanaler; från sociala medier och chatt till kundportal.