Cookie.

På acando.se använder vi cookies för att din upplevelse ska bli så bra som möjligt.

    Hur påverkar kundens nya köpresa kraven på ditt affärssystem?

    Bild på guiden

    Saker att tänka på för att lyckas med din 
    omnikanals-strategi

    En genomtänkt omnikanalstrategi är idag en förutsättning för att lyckas som
    detaljhandlare och därmed en punkt som hamnar högt upp på listan i de flesta
    retail-projekt. Många detaljhandlare känner pressen att hoppa på tåget så snabbt som möjligt. Samtidigt är det viktigt att tänka efter noga innan en omnikanalstrategi sjösätts. I den här guiden vägleder vi dig så att du hamnar rätt och beskriver hur du skapar kundupplevelserna dina kunder vill ha, med hjälp av rätt affärssystem.

    Fyll i formuläret nedan.

    Vill du veta mer?

    Kontakta Michael Schibbye michael.schibbye@acando.com +46 730-44 43 93

    Erbjudande Dynamics 365 Retail - förbättra kundupplevelsen med rätt affärssystem

    En bransch i förändring kräver nya lösningar. Med vår lösning FAST RETAIL - baserad på Dynamics 365 Retail - får du ett flexibelt stöd för en modern retailverksamhet. På mindre än sex månader.