Cookie.

På acando.se använder vi cookies för att din upplevelse ska bli så bra som möjligt.

    Detaljhandelns sortiment- och prisutmaning

    Bild på guiden

    Att optimera sortiment och pris är en av handelns ständiga utmaningar. En retailers sortiment bildar ett pussel med många olika bitar som ska passas ihop för att skapa ett tydligt och relevant erbjudande för den definierade målgruppen. Leverantörer, varumärken, kategorier och produkter vägs mot varandra och presenteras för kund i butik och digitala kanaler. I den här guiden tar vi dig in i retail-revolutionen och visar dig hur en ny typ av sortiment- och prisoptimering växer fram i en tid där nya teknologier spelar en allt större roll.

    Vill du veta mer?

    Kontakta Anders Hedfalk anders.hedfalk@acando.com +46 (0)70-605 10 16

    Erbjudande Dynamics 365 Retail - Förbättra kundupplevelsen med rätt affärssystem

    Träffsäkerheten i en prognos bygger på all den data som finns i affärssystemet. Med Dynamics 365 hjälper vi dig att ta till vara på all den data som finns tillgänglig för att indentifiera köpmönster och göra mer pricksäkra prognoser. Att kunna erbjuda sina kunder rätt vara vid rätt tidpunkt förbättrar kundupplevelsen.